Serangan Hendap Harimau Malaya! HM dijangka mengaum!

8 Dec 20121comments

Ikut tradisi Harimau yang membongkokkan kakinya sehingga ketinggiannya lebih rendah daripada kijang dan kancil sebelum menyambar mangsa untuk membahamkannya, begitulah yang diharapkan kepada pasukan Malaysia yang akan berdepan Thailand yang terkenal dengan simbol Gajah. 

Sebagai salah seorang peminat Harimau Malaya, MHS berharap Harimau Malaya mampu untuk mencatat kemenangan ke atas Thailand yang dilihat begitu yakin sehingga sanggup membatalkan latihan pada petang tadi. Walau apa pun S. Kunalan , Khairil Muhaymin dan Safee Sali hampir pasti dapat diturunkan selepas disahkan pulih dari kecederaaN . Walaubagaimanapun Wan Zack masih dibelenggu kecederaan! 

Sebelum itu , Singapura dan Filipina diikat dengan keputusan seri pada perlawanan malam tadi. Moh kito sokong Harimau! AaaummM!


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
8 December 2012 at 19:11

Aum..terima kasih krn memautkan blog teman.tkiu..

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team