KENALI KEDANGKALAN KETIDAKBIJAKAN PARTI POLITIK DI MALAYSIA!

25 Dec 20123comments

Umno memang parti yang mengamalkan kroni! Tidak syak lagi! Kita lihat gambar-gambar ini sebagai Bukti! Pencacai-pencacai PR selalu cakap perkataan UMNOngok. Kita tengok siapa yang bongok lagi goblok! 




Poster: credited to MyMassa



Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
25 December 2012 06:25

amenongok lagi terok..ambil apco yahudi sebagai penasihat negara. mca hentam islam, tak seorang pun ahli amenongok marah. jual negara kpd lee kuan yew sape jual klu tak amenongok jual. blok L & M di sabah diberi percuma kpd brunei bernilai trilion usd pada hal itu perairan malaysia sape buat kerja tu klu bukan amenongok. amenongok takut ngan mca, mic, n gerakan kenapa? chua soi lek tunjal kepala najib, najib senyum aje..nilah amenongok klu nak cakap banyak lagi.. ..amenongok memang bongok bahlol lagi goblok..

Anonymous
25 December 2012 18:28

PASngok lagi sengal campur bahalol. sanggup mainkan hadis nabi untuk raih populariti. sanggup bagi syurga Allah selepas PAS dipangkah.sanggup cium kapiak harbi asalkan dapat duit anuwar yahudi. dio tak nilaikan duit bilion ringgit anuwar tu , yahudi yang bagi!

Anonymous
26 December 2012 13:12

Walaupun umno bukan parti yg sempurna tapi byk kebaikan yg diberikan kepada rakyat.. Pembangkang??!! Habuk pun tarak..mcm tin kosong bila ketuk bunyi kuat tapi isi xde..ish2 buat semak jelah wey..!!!pembangkang kat malaysia ni langsung xmatang..berjuanglah utk kebaikan rakyat bukannya utk individu2 tertentu dan paling penting bila berjanji, janji kena tepati..jgn janji tinggal janji..

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team