KUBOR MELAYU PON DAP KOREK!!!

18 Dec 20127comments

Selepas menolak Melayu di dalam Parti DAP, sekali lagi mereka menolak Melayu . Malangnya , orang Melayu yang ditolak DAP adalah orang-orang Melayu yang sudah meninggal dunia di tanah kubur Orang-orang Islam di Pulau Pinang. 

Ini Simbolik apa lagi wahai DAP?! 

Pendedahan Pisau.Net 

Regim DAP Pulau Pinang yang kita semua tahu chauvanis ultrakiasu dan rasis hari ini sekali lagi bertindak menindas umat Islam .


Terkini kerajaan regim ini telah meluluskan agar 10-15 kubur umat Islam di Tanah Perkuburan Boundry dihancurkan demi menurut kehendak pemaju perumahan Syarikat Marvellous Land Sdn Bhd membina tembok.


Walaupun pelbagai bantahan dan rayuan pihak waris,Pihak majlis berperbandaran tidak mempedulikan sebaliknya mendapat kebenaran dan kelulusan daripada MPPP yang Ahli Majlisnya dikuasai oleh DAP.


Sebentar tadi satu bantahan sekali lagi dibuat dikawasan perkuburan itu,tidak ada seorang pun wakil daripada PAS atau PKR hadir untuk membela nasib waris tanah kubur ini.Mereka semua khabarnya menyorok dibelakang abang besar YB gengster tong gas Ng Wei Aik dan Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Pengurusan Trafik dan Alam Sekitar Chow Kon Yeow.






Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
18 December 2012 22:13

apa komen Nik Aziz ya???? Mungkin dia kata,"Ambo peduli apo...bukan hal ambo,lagipun hal remeh jo boleh bawa bincang...".

Anonymous
18 December 2012 22:23

apa2pun semuanya silap org melayu sendiri terutama org melayu di negeri pembangkang.Inilah baru dikatakan tukar kerajaan yg dipilih oleh rakyat negeri tersebut.Apa yg dapat?Kehancuran dan pecahbelah bangsa melayu...Itupun masih tak sedar diri walaupun agama dan bangsa dihina...X fahamlah aku...bila dah aman dan makmur tapi x tahu bersyukur inilah akibatnya bila hak sendiripun x dapat dipertahankan

Anonymous
18 December 2012 22:24

Apa nak jadi dengan dengan Parti politik dekat Malaysia ni. kita hilang jati diri , hormati antara satu sama lain..

Anonymous
20 December 2012 10:12

Malaysia.akan bertambah hebat jika semua rakyat bersatu padu.. so citernya skang.. dimato ambo malaysia tak hebat mano.. Sebab semua bepecah belah.. apa salahnya pas n bn duduk semeja.. bincang untuk pembangunan bersama.. Cuba buang sikap ego tu.. kata menegakkan Islam.. Islam apa ko bawak? bangsa lain selamat dibawah bn@umno... Politik yang sihat antara sumbangan pada pembangunan negara

Anonymous
20 December 2012 17:57

haha.. ya la tu.. sebelum dap perintah ni memang umno yang perintah pun.. koh tsu koon tu melayu.. memang pun.. hahaha.. bangang.. sapa yang bagi pulau pinang kat cina?? sapa bagi singapore kat cina?? kalau cina perintah ini lah jadinya.. tak payah nak kona2.. bila bangsa tu perintah mesti la dia pentingkan bangsa dia. tapi malaysia ja yang pelik.. bangsa melayu yang perintah. bangsa melayu yang susah.. puiiii pada BN dan UMNO.. boleh mampus BN dan UMNO..

Anonymous
22 December 2012 20:59

ekau semuo dah tau tak? duo tigo haghi lopes BN koghek kubo islam kek pongoghang sebanyak 22 buah kubo oghang kito. Ni camno lak? oghang2 kg semuo menagis sodeh bn buwet cam tu. jangan nak kato cino tu jahat tapi layi jahat oghang kito tau tak? yg pogi samo2 ado di tompat tu mp azalina dan ghamai polis2. oghan kg ado yg teghesak2 nangis ado yg besumpah takkan undi kito. den fikir apo kejadah nak koghek kubo tu..nanti2lah dulu jangan teghoso2. layi pun kubo tu jauh kek ujung kg. buetlah projek di tanah yg luas banyak layi. kang den kato bodo nak maghah. kobu2 cino lak tak di koghek eh. lahabau boto eh. cam no la kita nak jawab jang? kito yg takdo kepalo hotak. fikirlah dulu sabelom buwet tu.

Anonymous
23 December 2012 18:43

hoi bodoh, bukti bergambor mano nak buktikan orang Islam BN korek kubur orrang Islam juge? Fitnah tidak berbukti plak tu. itulah cara pencacai parti politik songsang!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team