TERKINI! 3 MUSUH DITEMBAK MATI , 4 LAGI SUSPEK PENGGANAS DIBERKAS!! #prayforsabah #lahaddatu

11 Mar 20130 comments


Di atas maklumat tempatan , Pasukan Keselamatan menahan lagi 4 suspek Pengganas Sulu di Kg Bangau-bangau. Penduduk tempatan sahaja yang mengenali jiran-jiran mereka!  


"Jam 10.34 pagi ini, Angkatan Tentera Malaysia telah melaporkan berlakunya serang hendap di kawasan ZL 10, Sungai Nyamuk. Beberapa siri berbalas tembakan telah berlaku di mana menyaksikan akhirnya 3 musuh telah ditembak mati manakala 2 lagi cedera" -Laporan AzmiKlanaJaya

Terima kasih, penduduk Sabah!!! Teruskan salur maklumat sekiranya orang yang tidak dikenali berada di kampung anda...!!  

Termasuklah penduduk semenanjung Malaysia. Jikalau anda ternampak kelibat makhluk asing bernama Tian Chua, sila maklumkan kepada pasukan Keselamatan Kampung untuk dikerjakan!he he he...Tian Chua biadap! 




BERITA TEMPATAN

4 suspek pengganas Sulu ditahan di Kg. Bangau-bangau
SEMPORNA 12 Mac - Polis berjaya menahan empat suspek yang dipercayai mempunyai kaitan dengan pengganas Sulu selepas menyerbu sebuah rumah di Kampung Bangau-bangau, di sini awal pagi ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 6 pagi, sepasukan polis dari IPD Semporna telah menyerbu sebuah rumah selepas menerima aduan penduduk setempat yang memaklumkan terdapat individu disyaki serpihan anggota kumpulan terbabit.

Bagaimanapun sehingga kini belum ada pengesahan daripada pihak polis berhubung kejadian itu. - UTUSAN ONLINE

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team