TERKINI! PENCEROBOH SULU FILIPINA AKUI GENTAR! SAMA MACAM TIAN CHUA GENTAR TURUN JEMPOL!!#prayforsabah #lahaddatu

11 Mar 20130 comments

Tentera penceroboh Sulu Filipina yang ditemui mati akui gentar dengan peperangan ini.

Ini dibuktikan apabila mayat-mayat tentera Sulu Filipina menunjukkan bukti bergambar tangkal-tangkal dan azimat yang dipakai mereka , ada di antaranya di lilit di pinggang dan di celah kelengkang. Agak malang apabila ayat-ayat yang dibuat azimat kononnya dapat mengebalkan diri mereka adalah ayat Quran yang diselewengkan penggunaannya!

Ini menunjukkan mereka gentar! Begitu juga Tian Chua yang dilaporkan akan berceramah di dalam ceramah PAS di Felda Pasoh 2 dan Felcra Ayer Itam terpaksa berpatah balik kira-kira jam 4 petang semalam setelah tibanya di Seremban berikutan ancaman BUNUH yang diterimanya daripada penduduk tempatan. 

Tian Chua pun pakai tangkal baju melayu nak pujuk melayu.. Hoi Tian Chua, ko ingat Melayu ni bodoh dengan tipu daya ko tu!??! 


Tangkal songsang Sulu

"Nasib baik Tian Chua tak berani datang, kalau tak pecah kepala dia" , Inilah dialog-dialog yang kedengaran di kalangan penduduk tempatan yang menanti penuh debar Tian Chua durjana semalam di Felcra Ayer Itam!


Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team