INILAH BARISAN KITA !!!!!!!!! SMS TERAKHIR MENYAYAT HATI PASUKAN VAT69!!

3 Mar 20130 comments



TIAN CHUA SUDAH LARI KE SELATAN KE SINGAPURA, HARAP PIHAK IMIGRESEN MENAHAN MANUSIA YANG MENGHINA DARAH DAN NYAWA PERAJURIT KITA YANG TERKORBAN DI LAHAD DATU

[sms terakhir seorang Vat69] 

"Wahai Isteriku, maafkan abang seandainya abang tersalah cakap mahupun terkasar perbuatan..jagalah dan didiklah anak-anak kita menjadi orang yang berguna.. 

Wahai anak-anakku, maafkan ayah kerana acapkali ayah tiada disaat anak-anak ayah memerlukan kasih sayang seorang ayah.. 

Wahai mak & abah, ampunkan anakmu dari hujung rambut hingga hujung kaki, sesungguhnya mak & abah telah mendidik aku menjadi insan yang berguna pada negara.. 

Wahai Ibu & Ayah Mertuaku, maafkan anakanda kerana memilih kerjaya yang memungkinkan anak ibu & ayah menjadi balu sebelum usia.. 

Oh Malaysiaku, maafkan aku andai aku gugur dimedan perang. Demi Allah aku telah berusaha sedaya upaya.." 


*jangan ditahan airmata itu andai kamu sebak membaca nukilan diatas.. sesungguhnya aku sendiri menangis membacanya..


Kebiadapan YB Tian Chua yang mempertikai perjuangan anggota polis yang terkorban akibat kerakusan politik. Ayuh sahabat kita hantar Memorendum Bantahan kenyataan Tian Chua.

Di hadapan  Pejabat PKR Batu, Jalan Sentul, 51000 Kuala Lumpur (Depan stesen minyak Petron Sentul) pada 4 Mac 2013 isnin. Jam 4.15 petang.

Datang beramai2, pakai baju Merah tanda darah merah melayu yang mengalir dalam diri ini. Perjuangan demi agama bangsa dan tanahair.


SEMUA DIJEMPUT HADIR BAWA ANAK-ANAK KITA YANG IBU BAPANYA TERKORBAN MEMPERTAHAN TANAH AIR KITA INI!!

SUMBER :MYMASSA



Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team