KHIANAT NEGARA: DARAH ANWAR HALAL??! ALLAHUAKBAR!

2 Mar 20130 comments



Kebiadapan pemuka-pemuka pembangkang terutamanya Pemimpin-pemimpin DAP dan PKR selain penchachai Abbi aaaBABI (patutlah diceraikan Norman Hakim) berdolak dalih dengan mengeluarkan kenyataan "INI SEMUA LAKONAN KERAJAAN MALAYSIA", rupa-rupanya ada udang di sebalik batu!! 


Lanjutan: disini
Lagi Lanjutan :disnini
Lagi Lanjutan : disini

Perkara ini jelas menunjukkan ada arahan-arahan tertentu oleh ketua mereka supaya mengalihkan tumpuan rakyat kepada UMNO dan Barisan Nasional ...

Walhal bukti jelas disini!!! 


Perjumpaan terbaru Anwar dengna pasukan Penceroboh

Ditambah pula:

Laporan ini:

Perisikan Filipina SAHKan penglibatan Anwar Ibrahim 



APA YANG DIMAKSUDKAN DARAH ANWAR HALAL TERSEBUT:

MHS pinta, Pihak Berkuasa menyiasat perkara ini dan jika sabit kesalahan beserta bukti-bukti yang kukuh, perkara ini akan berlaku..

DEMI KEADILAN RAKYAT!!!! 

SUMBER : http://yazidothman.com/content/view/277/12/

Oleh yang demikian pihak berkuasa dalam penguatkuasaan undang-undang negara hendaklah segera mendakwa mereka ke Mahkamah Undang-Undang atas pengkhianatan mereka terhadap rakyat dan negara khususnya dengan niat yang jahat melakukan penderhakaan kepada  YDPertuan Agung, dan jika disabitkan kesalahan hendaklah dihukum dengan seberat-berat nya iaitu HUKUMAN MATI. Bagi para pengkhianat negara dan penderhaka kepada Yang Dipertuan Agung yang terlepas dari tali gantung kerana sebab teknikal dan sebagainya, maka kategori yang ke dua sesuai dengan hukuman terhadap mereka ialah melucutkan taraf kewarganegaraan mereka. Pihak berkuasa, atas dasar perikemanusiaan, bolehlah bertanyakan mereka yang dilucutkan kewarganegaraan ini, dimanakah pilihan negara yang mereka hendak menjadi warganegaranya, dan kirimlah ke negara berkenaan. Atau pilihan lain, serahkan sahaja kepada Pejabat Pelarian Orang Tanpa Negara Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu di Bukit Petaling Kuala Lumpur itu, untuk dihantar ke negara-negara  yang sanggup menerima mereka untuk menjadi rakyatnya.

MAKA DAYUS LAH 4 BEKAS JENERAL YANG BERSEKONGKOL DENGAN PEGKHIANAT NEGARA DAN PETUALANG BANGSA MALAYSIA!!!!

4 BEKAS JENERAL YANG TELAH KHIANAT DENGAN SEGALA BRIGED DAN BATALION-BATALION YANG PERNAH DIPIMPIN MEREKA: 

1. Jeneral (B) Datuk Abdul Ghafir Abdul Hamid, bekas Panglima Angkata Tentera Darat Malaysia,
 2. Briged Jeneral Datuk Abdul hadi Abdul Khatab 
3. Laksamana Pertama (B) Imran Abd Hamid (Laut) 
4. Brig Jen (B) Datuk Najmi Ahmad (Kagat).

Mungkin akan tercatat dalam buku sejarah Malaysia tahun 2050 , Pengkhianatan terhadap negara... 

ALLAHUAKBAR!!!!

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team