NO MORE MERCY!: SAIFUDDIN NASUTION TION TION BANGANG! PESAL KO SENYAP!!!!!#LahadDatu #OPDaulat

7 Mar 20130 comments

Masihkah anda ingat kecaman Si siput Saipuddin Nasution tion tion tion ni pada 2008 susulan latihan komando yang dikatakan sangat berat??!!!
Info Dipetik : S Pathmawathy Malaysiakini.com 15 Mei 2008Seorang ahli Parlimen PKR mendedahkan klip video yang menunjukkan kaedah latihan skuad komando yang menurutnya menjatuhkan maruah para anggota yang mengikuti latihan tersebut.saifuddin nasutionBercakap dalam sidang akhbar di lobi Parlimen, Saifuddin Nasution Ismail (PKR-Macang) berkata, beliau menerima klip video yang menunjukkan jurulatih mendera secara fizikal anggotanya serta memijak-mijak kepala mereka.
“Ini adalah soal maruah seorang manusia. Menteri pertahanan sendiripun tentunya tidak mahu kepalanya dipijak-pijak begitu,” kata Saifuddin.
Saifuddin turut mendedahkan klip video selama dua minit itu, dalam sidang akhbar tersebut. Kandungannya menunjukkan beberapa orang lelaki berpakaian hitam menyepak dengan kejam seorang individu.
military personnel tortured by army commandos 150508 sequenceGambar-gambar latihan tentera ini dimomokkan pembangkang kepada rakyat dan memberikan persepsi buruk layanan kerajaan terhadap tentera kita.Padahal ia adalah latihan yang wajib dijalani komando kita!!

Sekarang ini agaknya barulah mereka tahu bahawa betapa pentingnya latihan-latihan yang berat ini dibekalkan kepada para pejuang Negara kita..... 

Allahuakbar! Allahuakbar!! Allahuakbar!!

Terus doakan pejuang Negara di #LahadDatu
Bekalkan mereka dengan ribuan Alfatihah! 

Tapi masalahnya pihak pembangkang akan cuba memanipulasikan segala keadaan untuk politik sempit mereka meskipun negara dan rakyat sedang dalam keadaan susah.
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team