HIMPUNAN SEREMBAN JAYA BUKTI KETIDAK IKHLASAN PENIAGA CINA!

2 Nov 20127comments

Tapak Perhimpunan 
SEREMBAN :  3 November 2012 :  Himpunan di Seremban Jaya yang akan diadakan pada hari ini membuktikan dan mempertontonkan ketidak ikhlasan peniaga-peniaga CINA di dalam hubungan di antara kaum di Malaysia. Hal ini terbukti apabila peniaga-peniaga CINA merupakan dalang kepada persiapan yang dilakukan pihak pembangkang di Seremban.

Pemilik Tanah adalah Owner Rangkaian Family Store
Terbaharu, Pemilik kepada Rangkaian FAMILY STORE , iaitu sebuah pasaraya yang disukai oleh Masyarakat Melayu ISLAM  di Negeri Sembilan telah menyumbangkan dana kepada perhimpunan ini.

Tambahan pula TANAH berlakunya perhimpunan yang akan menyaksikan ramai anak-anak Melayu berkonvoi dari Negeri-negeri Utara Tanah Air berhujan dan berpanas dengan motor kapcai ADALAH MILIK Peniaga Cina INI (FAMILY STORE) . Umpama mempergadaikan nyawa anak - anak Melayu,

Peniaga-peniaga Cina ini hanya perlu menggunakan wang ringgit untuk memecahbelahkan orang-orang Melayu terutamanya Anak-anak Muda dan diantara UMNO dan PAS!

Kesialan Family Store dan Optimist / Chauvisme Peniaga-peniaga Cina ini sudah tidak dapat dibendung lagi. Mereka lupa orang-orang MELAYU Negeri Sembilan lah yang menyumbang kepada KEMAJUAN FAMILY STORE di Negeri Sembilan ini.

BABI ANJING FAMILY STORE!!!!!!!!!!!!! SIAL !!!!!!!! 


MAKLUMAT INI DIPEROLEHI DARIPADA CHA KEE CHIN  (DAP -ADUN BUKIT KEPAYANG) yang terlepas cakap dalam inner circle nya!  

Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
2 November 2012 at 20:04

melayu boikot FS!

Anonymous
3 November 2012 at 04:11

dah nama pembangkang... yg dok sokng tu kenapa?

Anonymous
3 November 2012 at 05:50

fs...macam f**cs je....hehe

Anonymous
3 November 2012 at 07:00

cerita ini tentang peniaga cina the stor sponsor duit dan tempat pd pakatan pembangkang adalah tidak ubah seperti peniaga cina zaman kerajaan kesultanan melayu melaka iaitu peniaga cina zaman sultan melaka menyediakan tongkang kepada penjajah portugis untuk memudahkan portugis tawan dan menjatuhkan kerajaan kesultanan melayu melaka dahulu....oleh itu rakyat yang menyokong bn iaitu orang yang menyokong bn terutama orang melayu perlu sedar skrg rancangan kotor pakatan pembangkang.

Anonymous
4 November 2012 at 18:42

Bagus FS Tahniah...ini adalah sumbangan anda dlm usaha utk menjatuhkan BN pd pru13 nnt... melayu tidak berpecah...tetapi melayu dlm umno la yg telah berpecah...yg datang himpinan bukan melayu shj tp segala bangsa pun hadir..

Anonymous
6 November 2012 at 22:50

Goblok la ko nie... Dia baik ada makna ko tau tak....? Kite yg melayu nie jer terhegeh² buat demo bagai, hasilnyer nanti, kite gak yg rugi... Jadi la mcm kt pulau pinang tuh.... Errmmmm ko tau tak kt p.pinang tu apa da jadi...?? Ko tau....?? Apa yg guan eng da buat...? Ko tau... Tentu ko tak tau punyer....

5 November 2016 at 21:36

Orang Melayu pergi merempat di kampung lebih baik. Kais pagi makan pagi, kais malam masuk kubur. Family Store patut haramkan orang Melayu dari masuk dan beli barang. Sial

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team