HIMPUNAN RAKYAT VS MAJLIS PERPADUAN MPS

4 Nov 20120 comments

Seremban 4 Nov 2012- PR telah berjaya menjalankan misi penting mereka semalam untuk meningkatkan momentum sokongan rakyat atau momentum jentera parti-parti mereka untuk menghadapi PRU ke 13 ini.

Melihat kepada perkembangan ini sangat jelas PAS diakui mempunyai kekuatan untuk mengeluarkan pejuang pejuang parti mereka. Namun seperti yang kita ketahui, setakat itulah kekuatan mereka. Mereka masih belum mampu meraih sokongan kumpulan rakyat atas pagar. Malah program di padang MPS mampu mencuri perhatian masyarakat India seramai lebih 700-800 org meskipun banner program mereka baru 2 hari digantung bg mempromosi Majlis tersebut.

Sekurang-krangnya pihak penganjur majlis perpaduan tersebut tahu bahawa kumpulan sasaran mereka bukan ahli parti dan bukan hardcore parti sebagaimana di seremban jaya yang menunjukkan peserta perhimpunan datang dari seluruh pelusuk negara. Tambaan pula promosi mereka berjalan lebih kurang sebulan di media sosial,ceramah, dan eda$ran ribuan risalah dan ada bantuan audience upahan! Kalau ianya dibandingkan dengan program jelajah janji ditepati, jauh panggang dari api..
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team